Het einde van 2023 nadert, hoogtijd om te kijken naar wat de trends op social media in 2024 zullen zijn. Want wanneer jij wil (blijven) opvallen bij jouw ideale klant,...
> LEES MEERHet einde van 2023 nadert, hoogtijd om te kijken naar wat de trends op social media in 2024 zullen zijn. Want wanneer jij wil (blijven) opvallen bij jouw ideale klant,...
> LEES MEERAls actieve Instagram gebruiker, zijn je volgers belangrijk voor je. Een dagelijks groeiend getal is niet alleen lekker voor het ego, maar het is ook een mooie manier om een...
> LEES MEERHoger ranken in Google heeft zo zijn voordelen. Je zorgt niet alleen voor meer websitebezoekers, maar het draagt ook bij aan je betrouwbaarheid. Maar hoger ranken in Google gebeurt alleen...
> LEES MEERIn de afgelopen jaren heeft AI (kunstmatige intelligentie) een enorme impact gehad op verschillende industrieën. De marketingsector is hierop geen uitzondering. In dit artikel laten we je zien hoe AI...
> LEES MEERAdverteren op Facebook en Instagram is een veelvoorkomende strategie binnen de online marketing. Toch gaat het nog bij een hoop bedrijven mis, waardoor het vooral veel geld kost en weinig...
> LEES MEERPinterest is een ontzettend waardevol marketing kanaal wanneer je werkzaam bent in de interieurbranche. Het trendrapport uit 2023 laat zien dat interieur nog altijd ontzettend goed scoort op Pinterest. Dat...
> LEES MEERRegelmatig kom je de term Online Marketing tegen. Maar als je heel eerlijk bent blijft het maar een vaag begrip. Soms voel je jezelf een beetje ‘dom’, omdat je het...
> LEES MEERBranding komt van het Engelse brand, merk in het Nederlands. Branding bestaat uit allerlei puzzelstukjes die samen het imago van je bedrijf bepalen. Niet alleen visueel, maar in alles wat...
> LEES MEEREen groot voordeel van online is, dat je ontzettend veel data verzamelt. Data zijn digitale gegevens die voor jou interessant zijn. Die jij dus kunt gebruiken. Het verzamelen van deze...
> LEES MEERHeb je het idee dat je bereik aanzienlijk daalt? Komen er geen nieuwe volgers bij? Had je eerst extreem veel reacties op een post en nu bijna helemaal niets meer?...
> LEES MEEREen duidelijk plan, een boost aan inspiratie, nooit meer tijd te kort, geen social media meer op je to do lijstje, maar wel constante online zichtbaarheid, stijgende naamsbekendheid én groeiende...
> LEES MEEREr zijn twee kanalen waar je als interieurbedrijf zeker zichtbaar op moét zijn. Dit zijn de kanalen waar de meeste kansen en mogelijkheden liggen, maar ook de kanalen die perfect...
> LEES MEER