Marketing voor interieur

Online Marketing die past bij jouw bedrijf

Nooit meer tijd te kort, maar een duidelijk plan, next level overzicht én alle tools die nodig zijn. Zichtbaar zijn op precies de juiste plekken voor jouw ideale klant, waardoor niet alleen het aantal klanten groeit, maar ook je omzet stijgt! Je Online Marketing uitbesteden heeft zo zijn voordelen.

Je interieuronderneming loopt goed

en een tekort aan klanten ken je nauwelijks. Maar jouw ambities gaan verder dan waar je nu bent, alleen is er één ding dat je tegenhoudt: tijd. Je weet namelijk maar al te goed dat als je je dromen en ambities wilt waarmaken, daar ook tijd aan moet besteden. En dat is nu net waar het grotendeels ontbreekt. Waardoor je regelmatig gefrustreerd naar je overvolle to do lijst kijkt en online marketing steeds verder naar onder ziet zakken. Ergens weet je dat er maar één oplossing is om groter te worden dan je nu al bent.

Herken jij jezelf in het volgende?

Gebruik je laatste beetje tijd en schakel hulp in!

Je bent er klaar mee dat je niet verder komt dat denken aan online marketing. Je wilt actie en het liefst ook nog dat er iemand overzicht voor je in houdt. Wij van ROOM. helpen je graag! Met een helicopterview zullen wij zorgen dat strategie en uitvoering jou verder gaat brengen. We beginnen met een marketing scan en kick-off, zodat we helder krijgen hoe je er op dit moment voor staat en welke fases jouw ideale klant doorloopt. Op deze manier weten we preciés welke marketingtools er nodig zijn om je klant te overtuigen voor jouw fantastische bedrijf te kiezen. Wees niet verrast als je over drie maanden ineens overal online zichtbaar bent en klanten zich als ware fans gedragen.
Online Marketing Beheer

Kies het Online Marketing beheer dat bij jou past:

Enkelvoudige marketing beheer pakket

Eenvoudige Marketing

Basis marketing beheer pakket

Basis Marketing

All-in marketing beheer pakket

All-in Marketing

Jouw pakket aanvragen óf nog even bespreken wat voor jou de beste keuze is? Plan dan een gratis kennismaking!

Zij gingen je voor:

Groeien met je bedrijf kan alleen als je stopt om alle ballen zelf in de lucht te houden. Ga met focus aan de slag en wees bereid om daar de juiste hulp voor in te schakelen. Je kan niet overal expert in zijn.

Praktische informatie

Online Marketing Bureau Rotterdam

Veelgestelde vragen

Online Marketing bestaat uit verschillende onderdelen (elementen of toolings). Je kunt hierbij denken aan:

  • Social Media (Facebook & Instagram) beheer
  • Social Advertentie (Facbook & Instagram) beheer
  • Pinterest beheer
  • Pinterest Advertentie beheer
  • Google Ads
  • SEO webteksten + websiteoptimalisatie
  • Blogs
  • Nieuwsbrieven (in tekst én mailsysteem)
  • Inrichten Mailblue
  • Emailautomations en/of mailfunnels
  • Webdevelopment
  • CRO (hoe marketingvriendelijk is je website)

Bij Basis Marketing beheren we 2 tot 3 marketingelementen voor je. Bij All-in Marketing zijn dit er 4 of meer.

Wanneer we samen aan de slag gaan is er altijd onderscheid in eenmalige kosten en maandelijkse kosten. De eenmalige kosten zijn kosten voor het (technisch) opstarten/inrichten van de gekozen marketingelementen. Maar ook voor de marketing scan, kick-off, het uitgewerkte persoonlijke plan en het marketingelementen advies. 

Maandelijkse kosten zijn de kosten voor het daadwerkelijk beheren van de marketingelementen. Dit gebeurd op maandbasis met een minimale duur van 3 maanden.

Een samenwerking duurt in eerste instantie altijd 3 maanden. Dit zodat we een goede basis kunnen leggen en ook echt van start kunnen gaan. Na 3 maanden is er ook een basis aan data verzameld, waaruit de eerste inzichten komen.

Na een samenwerking van 3 maanden is er de mogelijkheid om te verlengen met 3, 6 of 12 maanden. Echter is het goed te beseffen dat marketing een wiel is dat altijd zal moeten blijven draaien. Na een x aantal maanden stoppen zal een negatief effect hebben op al het werk dat is gedaan.

Tijdens de kick-off brengen we jouw klantreis in kaart. Op basis van deze klantreis kan er door onze Marketing Experts een passend aanbod qua marketingelementen worden gedaan. Misschien denk jij dat je een mailfunnel moet maken, terwijl de klantreis zegt dat je beter eerst kunt focussen op social media advertenties.

Uiteindelijk zijn het de meerdere elementen die een sterk geheel maken, maar wil je wel de juiste kiezen die passen bij de reis die je klant maakt. Zo voorkom je dat je maar wat aan het doen bent, zonder concreet resultaat.

Je bent en blijft, als bedrijf, als ondernemer, verantwoordelijk voor bepaalde zaken. Er wordt ook van je verwacht dat je je hier bewust van bent en actief meewerkt om het hoogst haalbare resultaat te behalen. Hier krijg je uiteraard tips en advies over vanuit onze experts. 

 

Denk hierbij o.a. aan het maken van stories voor Instagram, het aanleveren van hoogwaardig beeldmateriaal, het leveren van (tekstuele) input en het controleren van de uitgevoerde werkzaamheden.

Wanneer je begint met adverteren is het speelveld blanco. We gaan samen op zoek naar de beste strategie. Waarbij wij altijd op zoek gaan naar het zo efficiënt mogelijk besteden van je budget. Ga daarom uit van een dagbudget van minimaal € 15,- per campagne. 

 

Let op! Een goede advertentiestrategie kan bestaan uit meerdere campagnes. Vaak ligt dit tussen de 2 á 3 campagnes met onbeperkte advertenties.

Een voordeel van online marketing is, alles is meetbaar. Een nadeel is, er is geen gouden succesformule die kant-en-klaar toepasbaar is. Het is een zoektocht naar de aanpak die voor jouw bedrijf werkt. Beloftes over X% meer verkopen of omzet doen wij daarom ook niet.

 

Wel streven wij altijd naar het hoogst haalbare resultaat. Daarom testen wij in het begin alle opties, zodat we conclusies trekken op basis van verzamelde data in plaats van aannames.

Dit is geheel afhankelijk van de ruimte in de agenda en de snelheid waarmee jij reageert. Na een kennismaking ontvang je een overeenkomst, wanneer je deze digitaal getekend retour hebt gestuurd zul je diverse data’s voor de kick-off ontvangen. 

Houdt er rekening mee dat er voorbereidend werk in zit om de huidige situatie (via data) in kaart te brengen. En dat het uitwerken van het plan met daarbij behorend advies ook tijd kost. Vaak zijn we al snel 4 weken verder van ondertekende overeenkomst tot daadwerkelijk het beheer.

Op dit moment doen wij niet aan communitymanagement. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor het beantwoorden van mails, dm’s en reacties. Jij weet ten slotte als geen ander wat het beste antwoord is. En op deze manier bouw je aan je eigen klantrelaties.

De kosten voor de marketing scan, kick-off en/of opstartkosten dienen vooraf te worden voldaan.

De kosten voor het maandelijks beheer ontvang je op de dag dat de marketingelementen live gaan. Dit kan zijn op de eerste van de maand of de 15e van de maand.