Passend Social Media beheer bij jouw behoeften

Nooit meer tijd te kort, geen social media meer op je to do lijstje, maar een duidelijk plan, constante online zichtbaarheid én stijgende naamsbekendheid! Je Social Media uitbesteden heeft zo zijn voordelen.
Social media uitbesteden

Je hebt een succesvolle interieuronderneming en aan klanten geen gebrek

Toch geloof je diep van binnen dat het nog meer kan zijn. Dat besef je maar al te goed wanneer je ‘s avonds een keer tijd hebt om op de bank te ploffen en je je dan ineens bedenkt; “Pffoe, weer een dag voorbij. Weer een dag waarbij het niet is gelukt om zichtbaar te zijn op mijn socials.” En dat terwijl je heel goed begrijpt dat dit wel heel belangrijk is voor je bedrijf. Je hebt alleen geen idee waar je de tijd vandaan moet halen, want je bent al 100 uur per week aan het werk. Ergens weet je dat er maar één oplossing is om groter te worden dan je nu al bent.
checklist groeien op social media

Gratis checklist: ontdek welke kansen jij op social media laat liggen.

Vraag de gratis checklist aan en ontdek welke kansen jij op dit moment laat liggen om je bereik en volgers aantal te laten groeien. Want iedereen kan groeien op social media, je moet het alleen willen zien!

Nieuwsbrief

Komt het volgende je bekend voor:

Tijd om de hulptroepen in te schakelen.

Je bent klaar met de chaos en wilt nu eindelijk eens écht goed aan de slag. Wij van ROOM. helpen je graag! We beginnen met een social scan en kick-off zodat we helder krijgen hoe je er op dit moment voor staat en wat jouw bedrijfswaarden en tone-of-voice zijn. Op deze manier weten we preciés welke boodschap jij naar buiten wilt brengen. We kunnen ons in tekst en beeld helemaal verplaatsen in jouw bedrijf. Wees niet verrast als je over een maand of twee opeens allemaal complimentjes krijgt omdat mensen vinden dat je zo goed bezig bent op social media! Niemand die doorheeft dat jij daar geen letter van hebt geschreven 😉
Social media voor interieur
Social Media is niet universeel, laten we op zoek gaan naar een persoonlijke aanpak die voor joú werkt. Loop niet achter de massa aan, maar laten we doen wat goed is voor jouw bedrijf!

Zij gingen je voor:

Kies het social media beheer dat bij jou past:

Jouw pakket aanvragen óf nog even bespreken wat voor jou de beste keuze is? Plan dan een gratis kennismaking!

Praktische informatie

Wist je dat wanneer je voor meerdere marketingelementen kiest je relatief goedkoper uit bent. Je speelt nóg beter in op jouw klantreis, waardoor ook het resultaat anders is.

Social Media beheer

Veelgestelde vragen

Je bent en blijft, als bedrijf, als ondernemer, verantwoordelijk voor bepaalde zaken. Er wordt ook van je verwacht dat je je hier bewust van bent en actief meewerkt om het hoogst haalbare resultaat te behalen. Hier krijg je uiteraard tips en advies over vanuit onze experts. 

 

Denk hierbij o.a. aan het maken van stories voor Instagram, het aanleveren van hoogwaardig beeldmateriaal, het leveren van (tekstuele) input en het controleren van de uitgevoerde werkzaamheden.

Wanneer je begint met adverteren is het speelveld blanco. We gaan samen op zoek naar de beste strategie. Waarbij wij altijd op zoek gaan naar het zo efficiënt mogelijk besteden van je budget. Ga daarom uit van een dagbudget van minimaal € 15,- per campagne. 

 

Let op! Een goede advertentiestrategie kan bestaan uit meerdere campagnes. Vaak ligt dit tussen de 2 á 3 campagnes met onbeperkte advertenties.

Een voordeel van online marketing is, alles is meetbaar. Een nadeel is, er is geen gouden succesformule die kant-en-klaar toepasbaar is. Het is een zoektocht naar de aanpak die voor jouw bedrijf werkt. Beloftes over X% meer verkopen of omzet doen wij daarom ook niet.

 

Wel streven wij altijd naar het hoogst haalbare resultaat. Daarom testen wij in het begin alle opties, zodat we conclusies trekken op basis van verzamelde data in plaats van aannames.

Dit is geheel afhankelijk van de ruimte in de agenda en de snelheid waarmee jij reageert. Na een kennismaking ontvang je een overeenkomst, wanneer je deze digitaal getekend retour hebt gestuurd zul je diverse data’s voor de kick-off ontvangen. 

Houdt er rekening mee dat er voorbereidend werk in zit om de huidige situatie (social scan) in kaart te brengen. En dat het uitwerken van het plan ook tijd kost. Vaak zijn we al snel 4 weken verder van ondertekende overeenkomst tot daadwerkelijk het beheer.

Wanneer we samen aan de slag gaan is er altijd onderscheid in eenmalige kosten en maandelijkse kosten. De eenmalige kosten zijn kosten voor het (technisch) opstarten/inrichten van jouw social media kanalen. Maar ook voor de social scan, kick-off en het uitgewerkte persoonlijke plan. 

 

Maandelijkse kosten zijn de kosten voor het daadwerkelijk beheren van jouw social media. Dit gebeurd op maandbasis met een minimale duur van 3 maanden.

Een samenwerking duurt in eerste instantie altijd 3 maanden. Dit zodat we een goede basis kunnen leggen en ook echt van start kunnen gaan. Na 3 maanden is er ook een basis aan data verzameld, waaruit de eerste inzichten komen.

 

Na een samenwerking van 3 maanden is er de mogelijkheid om te verlengen met 3, 6 of 12 maanden. Echter is het goed te beseffen dat marketing een wiel is dat altijd zal moeten blijven draaien. Na een x aantal maanden stoppen zal een negatief effect hebben op al het werk dat is gedaan.

Op dit moment doen wij niet aan communitymanagement. Dit houdt in dat je zelf verantwoordelijk bent voor het beantwoorden van mails, dm’s en reacties. Jij weet ten slotte als geen ander wat het beste antwoord is. En op deze manier bouw je aan je eigen klantrelaties.

De kosten voor de social scan, kick-off en/of opstartkosten dienen vooraf te worden voldaan.

De kosten voor het maandelijks beheer ontvang je op de dag dat het eerste social media bericht en/of advertentie live gaat. Dit kan zijn op de eerste van de maand of de 15e van de maand.

Jazeker! Omdat het bij het adverteren voor een webinar vaak gaat om periodieke advertenties hebben wij hiervoor een speciaal aanbod. Neem contact op en we vertellen je er graag meer over!